Godmorgon

Vi har fått en ny dator ny för våran andra krasade så nu har jag inga bilder på denna data :'(. Men ska försöka ladda över bilder ifrån kamran till datan. För det blir alltid nåt fel när jag ska ladda över. Var på läger igår men gick hem sen vid 10´( det hände en grej ). Jag mådde illa på festen sen hände det ''/. Men håller tummarna att det går att ladda över ska ladda över lite outfit bilder sen jag var i spanien har typ inte hunnit med nåt sen dess. hehe ... Men det är bara för inte kamran inte har funkat. Kan ladda över lite gamla video inlägg jag har gjort också. Det var jätte länge sen jag gjorde ett så borde  gjöra det nu snart. Har en massa bilder lägga upp  på kryssningen. Om kamran funkar alltså.

Kram :)

btw Maja varför skulle jag vara arg på dig :D?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0