Hej igen ;D

Hej, förlot att jah inte skrivit på länge... nu är jag ialla fall hemma från kampingen. anledningen att mamma spilde kaffe på datan så det tog år att fixa den igen :( nu ränkte jag berätta lite mer vad som hände på campingen:

dag 2. blev faktikt bra, jag träffade en jättesöt kille och vi gjorde allt tillsammans och i slutet av dan blev vi ihop.
dag 3. blev hämskare en dag ett. mamma tvingade mej att gå en typ 7km lång promenad till en skola kl 9 PÅ MORGONEN! efter att jag vaknat till "Den ljuva sången från en mås" som mamma sa kl 6 på morgonen :( och sen va meningen att vi skulle va där till 7 på kvällen och ha "kul"  med en linbana i typ 10 timmar! jag satt typ mäst i ett skuggit hörn hela dan´.
dag 4. killen jag gillade åkte hem :( men han har lovat att jag får hälsa på någon gång, bara ett litet problem han bor typ i norra lappland typ  så långt i från mej i sverige som möjligt så jag kommer nog aldrig mer att träffa honom.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha en fin dag :)

2010-07-28 @ 12:38:01
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0