Hjälp!!! Rädda mej!!!!!!!!

Här sitter jag uttråkad i ett litet tältutrymme mitt ute i ingenstans! som tur är lyckades jag smuggla med datan annars hade jag väl dött, att vara i ingenstans utan el eller något kul att göra i en vecka är nog inget för mej... Det roligaste jag gjort idag utom att jag nyss fick igång datan är nog... hmm... att diska för 8 pers efter lunchen (och det var inte så kul men jag är glad att det fanns två gemensamma diskställen så att jag inte var tvungen att diska i sjön.) =( och det var inte särskilt kul.

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hih tusen tack sötnosen :D

nej det är mitt naturliga krull hiho :P

2010-07-19 @ 17:31:28
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0