Blogg intervjuv!

Jag har fått en intervjuv men en av mina favobloggars ägare:)
bloggen var http://sosrebeckah.blogg.se/
Såhar lät intervjuvn:

Jag: Hej!
Rebeckah:Hej!
Jag: vad gör du?
Rebeckah: ser på en film.
Jag: ok har du lust att ställa upp på en intervjuv?
Jag: Hur länge har du bloggat?
Rebeckah: oki fråga på:)
Rebeckah: Snart två år
Jag: okej var http://sosrebeckah.blogg.se din första blogg?
Rebeckah: Nae det var faktiskt min 2:a eller 3:a
Jag: Vad hette dina tidigare bloggar?
Rebeckah: det mins jag faktiskt inte.
Jag: okej vad är det roligaste med bloggen?
Rebeckah: det är att få dela med mej av bra o dåliga saker och att göra fina designs
Jag: okej hur många besökare har du i genomsnitt?
Rebeckah: ca 25-30per dag
Jag: hur gammal är du?
Rebeckah: jag är 13 och 1/2 nu
Jag: ok hur gammal tycker du man ska vara när man har en blogg?
Rebeckah: jag tycker inte att det finns någon ånlder ´sgräns men jag tycker att man ska vara över 10.
Jag: på din blogg har jag läst att du gillar skrapbokking vad tycker du om det mellan 1 och 10?
Rebeckah: jag tycker mest om att scrapbooka om gravida kvinnor och de tycker jag är en 8
Jag: hur länge har du hållit på med det?
Rebeckah: i två månader nu och det är jättekul!
Jag:har du några tips till dom som vill börja med det?
Rebeckah: hmm.. kolla inspirationsbilder först och gör din egen stil!
Jag: var har du hittat insperation?
Rebeckah: olika sidor på internet. googlat och kollat sen har jag ritat gravida kvinnor och klippt o klistrat från kataloger
Jag: okej hur ofta skriver du inlägg?
försöker skriva varje dag:)
Jag: ok har någon klagat på att bloggen tar över ditt liv?
Rebeckah: nej, det har ingen gjort
Jag: tack så mycket.
Rebeckah: tack själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0